Schiphol campagne om aandacht te vragen voor interactie met wilde dieren

Stampersgat, 24 juli 2017


​Vandaag wordt onze Schiphol campagne gelanceerd. Deze campagne is een initiatief van SPOTS, World Animal Protection en AAP. Om aandacht te vragen voor het gegeven dat interactie met wilde dieren niet ok is.

​De campagne bestaat uit drie foto's met ondertekst, waarbij duidelijk wordt dat interactie met wilde katten zoals leeuwen, olifantenritten en selfies met aapjes, veel dierenleed behelzen. De actie loopt een week: van 24 juli tot en met 1 augustus, de drukste periode op Schiphol.

Als SPOTS hebben wij deze campagne kunnen uitvoeren mede dankzij hulp van Stichting Wildlife. Deze stichting ondersteunt diverse natuurbeschermingsorganisaties waaronder SPOTS. We zijn hier uiteraard enorm blij mee en hopen dat veel reizigers de campagne zien.

​De visuals zijn te zien op het grote Panorama Departure scherm tussen vertrekhal 1 en 2. Mocht jij hem voorbij zien komen, zouden we het super vinden als je ons hiervan een foto stuurt! Dat kan naar info@stichtingspots.nl.